Birde size tavsiyem bebeğiniz üşengeç olabilir. O nedenle biberonu almıyor olabilir. Ben çok biberon denedim, en son emziği yumuşacık olan mamajoo marka biberonu öyle aldı ki, diğerlerinin emziği daha sertti, üşengeç beni oğlan onları emmek istemedi:) mamajoo yumuşacık diye şuan onu ağzına alıp sarılıp içerek duruyor. Tavsiyemdir alın deneyin. Zaten çok pahalıda değil