gizoligizo canım. Süt alerjisi olabilir mi? Bebekleri cok rahatsız ediyor cnku. Mama degiştirmeyi denedin mi? Benm kızımda öyleydi. 8 de baslıyordum uyutmaya 11 kadar emiyordu. Aralarda bagıra bagira ağlıyordu. Meger terliyormuş. Kısa kollu giydirip uyutmaya basladım. Uyuyor simdi. Çok basit bi fikir biliyorum dokusunu begenmedikleri zıbın bile rahatsız edebiliyor. Birde doktorumuz zaditen damla vermişti. Cnku ruh gibi geziniyordum. Migrenim de var. Alerji için normalde bu damla. Hafif bi süt alerjisi de var bebegimin. Bu damla uyku yapar dedi. Cidden yaptı. Evin derecesini de hep kontrol ettim. Sonra rutin oluştu. Birde beşikte kendini şekilden şekile sokuyor demissin. Reflü olabilir mi? İlla fışkırır tarzda kusması gerekmiyor reflüde. Bebegin emerken veya mama içerken kendini yay gibi germesi, tükürügünü yutamama, boğazına kaçması, vb bunlar da reflü belirtileri. Yatagının başınk yükseltip gözlemleyebilirsin. Allah yardımcın olsun 😞cok zor 🙏umarım en kısa zamanda düzelir.