presnsesinannesi Kızlar merhabalar sezeyandan sonra rahim yapisikligi olmuş baya bir yapışıkmis içi. Zor açmışlar ama yine de varmış böyle olup hamile kalan ve sağlıklı doğum yapan var mi
ilkglnhr Merhaba presnsesinannesi merhaba . Benim ilk bebeğimin kalbi durunca kürtaj olmuştum . Sonra kontrol de yapısıklık olduğunu söylediler . Genel anestezi ile Histeroskopi oldum. Bir kaç ay sonra tekrarlamış yapısıklık adetim azalınca doktora gittiğim de öğrendim . Doktor bana jel aldırttı . İkinci kez histeroskopi oldum jel de kullanınca bir daha tekrarlamadı.
Cileklisodaa presnsesinannesi bana üçüncü doğumda söyledi doktor tüpleri bağlayalım sakın bir daha hamile kalma hatta mümkünse karnının açılacağı bir ameliyat olma çol kötü durumda dedi. Biraz açmışlardı bu yüzden uzun sürdü ama zor dayandım midem bulanıyordu artık. Ve bağlatmadık sezaryen olacağı halde indirim yapılmadı ve çok pahalıydı
presnsesinannesi ilkglnhr yaa benim de çok kötü durumdaymis ikinci çocuğu da istiyorum acaba olur mu ki temizledik ama yine biraz kaldı dedi
presnsesinannesi Cileklisodaa benim de temizledik ama biraz kaldı dedi ikinci çocuğu istiyorum olur mu ki