annesininbebisi Denemediğim şey kalmadı lanolin içeren kremler, gümüş kapak, değişik yağlar.. Garmastan diye bir krem varmış emzirme öncesi silinmesi gerektiği için kullanmadım, kullanan var mı işe yarıyor mu?
Sessizzzz annesininbebisi valla canım ben de çok çektim 2 ay çektim bu durumu ve benim yaram derindi herşeyi denedim bu dediklerini garmassaoyu da denedim amaasla işe yaramadı sadece anında kesiyor çocuk eminfe tejtat aynı bir cerrah madecossal diye bir krem önerdi asla unutmam 2 günde geçirdi çok şükür ve her emzirmede silmen gerekecek istersen bir dene kurutan kremler daha isw yariyor lansini falan sadece anlık geçiriyor yumuşatıyor evet ama geçirmiyor yarayı benim dediğimi bir dene istersen
prensesannesi009 annesininbebisi brnim ilk 1 hafta rmziremeyeceğim kadar cok acıdı ben lansion krem surdum işe yaradi ama acisini tam.gecirmedi internette tuzlu su yapın surün diyordu ben de valla ucunu tuzlu su ile yikadim ama geçirdi belki bi faydasi olur cnm sana da
sebebiyok annesininbebisi bebegim 7.5aylik halen acili emziriyordum ebelerin gosterdigi sekilde vermeme ragmen napip edip meme ucunu aldigi icin yaradan kurtulamiyordum youtube dan emzirme videolari izledim ve dunden beridir ucu baya yarık ve hafiften kanayan mememi sonunda dogru tutturabildim kremlerle kapaklarla çözüm bulamadim ben maalesef hatta gumus kapak sıkıştırdığı için mastit bile oldum bence tek çözümü dogru emzirmeyi basarmak
Leylaliz Göğüs kalkanı sürekli takılı olmasın çıkarın arada ama o arada göğüsün açık olması gerekiyor iyice hava alıp kuruması için
annesininbebisi Leylaliz kuruyor normalde ama bebeğim saat başı emmek istiyor 1 buçuk aylık, emince tekrar açılıyor yara bir türlü çare bulamadım sağıp vereyim dedim bebeğimi tatmin etmiyor çıkan süt. Sütüm az değil ama bebeğim çok iştahlı ne yapacağım bilmiyorum