nurays estağfurullah canım tecrübe diyelim 😇 benim yeğenime hep calpol verdiler basit bir ateşte havale geçirdi Allah korudu bişey olmadı ama ateşin az yükselmesine izin verilmeli tabii 38 sonrası önlem alınmalı. İlk annelik hemen panik yapıyoruz kızım 39 ları gördü bişey olmadı şurup etki edene kadar çıktı o derecelere. Burnunu sık sık temizle, elinden geldiğince mama ver az az ara ara ver çok içmeyebilir bu süreçte üzerini aşırı ince de giydirme ateş durumuna göre ayarlarsın. Sakin ol bir iki güne toplarlar. kendini ihmal etme olacak böyle şeyler sen mutlu huzurlu ol ki bebeğin de çabucak toparlasın 🌸