Kızlar 4 ay 2 günlük olduk. Kollarından tutunca ve yüzüstü bırakınca kafasını tutabiliyor ancakben ayaktayken kucağıma aldığımda kafasını omuzuma gömüyor kaldırmak istemiyor. Ben yüzünü dışarı yöne çevirince de iki büklüm oluyor belini dik tutamıyor kafası sallanıyor. Bu ayda bizim gibi olan var mı lütfen yardımcı olur musunuz çok kafama takıyorum. Normal mi bu durum yoksa tutması mı gerekir