Arkadaşlar ben her ay düzenli adet olan bir insanım.Ve adet olmadan en az bir hafta öncesinde miğde bulantısı ve göğüs hassasiyeti yaşardım.Hic korunmasız bı ilişki yaşamadım.Kondom ve geri çekilme ile korunuyorum.Kızım 34aylik.Ama bu ay hiç birisini yaşamadım ve adetim 3 gün gecikti test negatif çıkıyor ve dediğim gibi hiç bir adet belirtisi yok.Acaba hamile olabilir miyim.Veya böyle birşey yaşayıp hamile olmayan varmı aranızda.