Prensesimmmasele Kızımın doğumdan snra göbek fıtıgı olustu Dün aksm anne agrıyor dedi şişmiş biraz 8 aylıkken doktora götürdük büyüdükce gecer dedi Ama büyüdükce sanki dışa doğru çıkıyor acıtıyormu onu acaba henüz 2 bucuk yaşında kızım
happy___ Prensesimmmasele benim bebeğim de 50 günlük cuma götüreceğim doktora büyük ihtimal bana da iki yaşına kadar geçer diyecek. Sizinki nasıl şişiyor sakinken de şişiyor muydu yalnızca ağlarken ıkınırken mi .
ikrakuss Prensesimmmasele merhaba, benimde doğuştan göbek fıtığım vardı 13 yaşına kadar bir problem yaşamadım ağrı konusunda 13 yaşında birden bire ağrı çok artmaya dayanamayacağım düzeye geldi ve ameliyat oldum o yaşıma rağmen çok rahat bir ameliyat süreci atlatmıştım iyikide olmuşum ameliyatı diyorum şuan
Aselim0 happy___ bizde de var 2 aylık şuan kendiliğinden geçer dedi göbek fıtığı karnına çevresine bastırınca ( göbek deliğe degil) ses çıkıyordu gaz sesi gbii sizde de oluyor muydu şuan nasıl fıtık geçti mi
happy___ happy___ happy___ doktor üstüne bastırdı içine kaçıyor korkmayın kendiliğinden geçer dedi. Kendiliğinden geçti çok sürmedi çok şükür.
minikbebeim Aselim0 1.5 aylık kızım bizimde göbeği dışa doğru ses çıkıyor bir de yarın saglık ocagına götürecegim size bir şey dedimi doktor geçtimi
aslid Benim kızımda da doğuştan göbek fıtığı vardı. 2 ay sonra 2 yaşına girecek. Hâlâ geçmedi ne yazık ki :( cerraha göstereceğiz. Başta da göstermiştik 2 yaşa kadar kendiliğinden geçer demişti. İnşallah geçer kendiliğinden. Dua edin bize de