Merhaba 6 aylık oğlum Dr ek gıda başlattı 3 gün kuralı yapma dedi. Çilek herkes yasaklı listesine ekler ama benim listemde çilek serbest verebilirsin korkma dedi. Bende geçen çilek verdim meyve süzgecine koyup yanağında kabarık kırmızı leke çıktı geçmiyor alerji böyle mi oluyor bilgisi olan var mı. Müdahale etmek gerekir mi kendi kendine geçiyor mu bu ,