seherasel ben ilk etapta görmedim ama çizgiyi ya ilk başta hiç bişey yoktu o yüzden rahatça kenara kaldırdım akşam üzeri yapmıştım testi az önce atayım diye almaya gittiğimde bu gölge çizgiyi farkettim daha 😶 acaba beklediği için de böyle çıkmış olabilir mi yoksa alakası yok mudur o kafamı kurcaladi