Bebeğim bugün burunda hırıltılı ses burnu tıkalı gibi açtım açınca rahatlıyor ama sanki hasta oluyor bütün gün hapşırdı sabah rota aşı yaptırdık bize banyo ettirdim sanırım üşüttü akşam ateş oldu rotadan mı oldu yoksa üşüttü diye mi anlamadım 37.5 37.8 falan oldu calpol verdim burnunu açtık sürekli oda nemlendirici açık vicks sürdüm sırtına ayaklarına ince giydirdim kaynattım su içine vicks attım belki odada iyi gelir diye yarın bakcam eğer ateş devam ediyor ve düşmüyor burnunda hala kapalıysa doktora götürcem doktor ne ilaç verebilir bu arada emmiyor mama veriyorum öneriniz var mı ihlamur yaprağı kaynatıp veren olmuş onun için küçük değil mi ? Yapılır mı