sinem_stc aynı şeyi bende yaşadım 27 haftalık hamileydim ve doğuma kadar sütüm fazlaydı , başka doktora gittim ve birşey olmaz dedi sebelerine baktım Şeker yüklemesi felan problem çıkmadı , 36+5 doğurdum , Ve karnım aşırı büyüktü suda fazla olduğu için çok zor yaşıyordum suan 2 buçuk aylık olduk