zeynepeslemdemir benim kızım da aynıydı. Emzirme pozisyonu değiştirdim, ayakta emzirdim, hoplatarak emzirdim, karanlıkta emzirdim, uyku sersemiyken emzirdim ama YOK😀 valla emmeyen emmiyor öyle söyliyim. Başta sağdım ama sonradan onu da bıraktım. Ama sağ göğsümdeki süt hiç etkilenmedi azalmadı, endişeniz olmasın. Ki ben süt alerjik bebeğim olduğu için uzun süre diyet yaptım ona rağmen azalmadı. Solgar kullandım o sıra tedbiren.