alparslan8 Kızlar ben 36 gün önce doğum yaptım ama Sezeryan dikiş altında şişlik var normal mi ama çok az bı kimi sis
pprensesannesii alparslan8 normal canım sonradan kendiliğinden iniyo ben demiştim kesin yanlış dikti bunlar ondan oldu diye de geçti sonra😂😂
simge2202 alparslan8 normal 6 ayda yavaş yavaş inmiş olur. Hatta hissizlik bile olur şişlik üzerinde😊
uzunlardananne alparslan8 benimde öyleydi canim ama ödem yapiyormus daha donra gecti cok zorlama ani hareket yapmaki canin yanmasin
Fundish alparslan8 benim de sonradan şişti keloid olmuşum . Doktoruna mutlaka göster krem verir önlem alsın
gmz1991 pprensesannesii ne kadar sürede geçti acaba. Benim de sağ taraf daha şiş ve sert biraz 6 ay oldu azaldı ama tamamen geçmedi. Bende çok sıkı diktiler galiba diyorum sol taraf düz sağ taraf dikişin üst kısmı şiş göbek gibi
Fundish alparslan8 dikişlerim dısarı cıktı parmak kalınlığında et oluştu diyebilirim bakabilirisn netten
pprensesannesii gmz1991 tam hatırlamıyorm zamanını ama o kadar uzun sürmemişti bir kaç aya geçmişti doğum sonrası kontrole gittiniz mi
gmz1991 pprensesannesii gittim bikac kez bi sıkıntı yok zamanla geçecek dediler hep. Azaldı ama tamamen geçmedi