Benim bebeğim de hidrosefali değil ama doğduğunda alın kısmında eğrilik vardı yani sivriydi. Birkaç Dr gösterdim herkes farklı şeyler söyledi. Kayseri’ye yönlendirdiler ameliyat olabilir dediler . Fakat bı doktor ameliyat yaptırma bence anne karnında yatış pozisyonunda kaynaklı olabilir dedi. 6 aylık olduğunda belli olacaktı durumu. Ben Kayseri götürmedim. Kendim de hastanede çalışıyordum zaten . Dua ettim . Allah’ın takdiri diye düşündüm. Düzenli kafa ölçümünü yaptırdım. Hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Şuan 2 yaşı geçti alnı da düzeldi. Yatış pozisyonundan kaynaklanmış. Çok da zeki maşallah. Demek istediğim şu bazı doktorlar çok korkttu başta bizi . Ben lohusayken neler söylediler. Ama ben hep Allah’a sığındım. Allah büyük.