kubraktas Merhaba arkadaşlar öncelikle bebeğim 2 ay 25 günlük ve inanılmaz salya akıtıyo elimizi tutsun hemen ağzına götürüp damaklarıyla kıstırmaya çalışıyor acaba diş mi çıkaracak normal mi sizinkiler kaç aylıkken diş çıkardı
elifkinaci kubraktas bu dönemde başlıyor salya akması ve elini ağzına götürmesi. Benim oğlum 6 aylı 7 günlük 1 ay önce çıkardı dişi. Normal erken tabii ama bebekten bebeğe değişiyor tabi
gizemtann Benimde bebegım öyle 2 ay 28 günlük 20 gündür eli ağzında salyası akıyor sürekli damaklarını kaşıyınca rahatlıyo muhtemelen diş çıkarma süreci başlıyor bende 3 aylıkken böyleymişim annem söylemişti