Kızlar merhabalar 4 aylık dıyetımı yavaş yavaş açmaya başladım doktor kontrolunde. Süreçte olan arkadaşlarım varsa gelişmeleri paylaşabilir mi ya da daha önce süt diyeti yapıp kademe kademe açanlar olduysa tecrübelerini paylaşabilir mi. İlk olarak kekle başladım çok şükür şuanlık sıkıntı çıkmadı sizlerin nasıl ilerledi merak ediyorum