emirpasaa kolik yazılarına direk giriyorum 😢 maalesef benim kızımda kolik 2 ay 6 günlük henüz. İlk zamanlar çok zor allah yardımcınız olsun, eşimin benim kızımın aynı anda ağladığımızı biliyorum. Dört gözle 3. Ayın gelmesini bekliyorum bir umut. Son bi kaç haftadır alıştık ilk zamanlar gibi zorlanmıyoruz çünkü nelerin onu sakinleştirdiğini zamanla anladık. Ne kadar damla masaj cart curt yapsanızda maalesef krizleri kesilmeyecek belki hafifler. Biz anlık çözümlerle günü kurtarıyoruz. Genelde akşam 5 6 başlıyor 9 10 a kadar. Mutfaktaki led ışık, tek kolumun üzerine yüz üstü yatırıp diğer elle sırta pat pat, kucağımda yüzü bana dönük ama bir elimin üstüne hafif geriye doğru yatırıp yukarı aşağı zıplamak, varsa pilates topu yoksa yatakta kucakta zıplatmak, fön makinesinin kendisi son ayarda açmak, biraz memede kucakta gezmek, duş aldırmak gibi beşer onar dakika döngü şeklinde sakinleştiriyoruz her akşam. İlk zamanlar uyuturken çok zorlanıyorduk sonra onunda yöntemini bulduk. Yere fön makinesini açıp koyuyoruz üstünde battaniyede sallayarak uyutuyoruz ayağıma alıyorum bi 20 30 dk sonra uyanıyo bizimki kesin, hemen alıp memeye koyuyorum uyumaya devam ediyor. Biz çözümü bunlarla bulduk geçmesi için tek ilaç zaman bunu kabullendik. Umarım sizin de bizim de 3 ayı geçmeden biter çok zor 🙏🏻