pnar122_ 2 paket bebek bezi var elimde 3 numara markası da Sleepy. Almak isteyen olursa benden alsın hem uyguna getirmiş olur. Bende satıp 4 numara alacağım paketler açılmadı bile ikisinde de 168′er adet var.###
seizetheday Hayırlı satışlar ben alırdım ama bende de biraz stok var kalıbı da küçük alırsam belki kullanamam