2 aydır meme reddi yaşıyorduk...nPtıysam olmuyodu sol göğsümü bırakmıştı..sütüm kesildi kesilcekken aklıma sabırlı olmam gerektiği geldi...birkaçda makale okumuştum....elektrikli pompa aldım başladım sağmaya...gunde 3 kere 4 kere derken sadece 30 cc çıkıyodu ikinci gün 45 sonra elhamdülillah sağı emerken sol kaynamaya başladı 🧿 şimdi tekrardan doya doya emişmenin keyfini sürüyoruz elhamdülillah.. SİZE BİR TAVSİYE MORALİNİZİ HUZURUNUZU BOZAN HERKESTEN KAÇIN GİTMEYİN ARAMAYIN SORMAYIN...ÇIKIN GEZİN BOL BOL UYUYUN DİNLENİN HERKESE BOL BOL EMİŞMELİ GÜNLER 🙏🙏🙏🙏