Arkadaşlar oğlum 17 aylık son 4,5 gündür öğle uykısu gece akşam hiç fark etmiyor ne zaman yatırmaya kalksam ağlama krizine giriyor o pes etmiyor ben pes ediyor um 15,20 dk sonra yeniden deniyor um gene aynı sebebi nedir atak mı ya da bu durumu yaşayan önerisi olan var mı