Arkadaşlar sünnet için doktora gittik. Doktor bebeğin pipisinin içerde olduğunu söyledi , etrafı çok yağlı dedi . Şuan sünnet yapamayacağını birkaç sene sonra yapılması gerektiğini söyledi . Sanırım içe gömülü penis diye bir rahatsızlıkmış. Böyle bir duruma karşılaşan oldu mu , yaşayan varsa lütfen tecrübelerini aktarabilir mi . Hiçbir bilgim yok ve endişeleniyorum???