_lleyla Var mı aranızda benim gibi olan.Annem ben böyle çocuk görmedim deyip duruyor istediğini vermediğimde kendi kendine vuruyor normal mi veya geçici birşey mi ?
merveatlaseymen _lleyla hahaha benim annemde benim ogluma hep bunu diyor bir kaç aydır bizimkide etrafındakilere vuruyor sinirli agresif cok düz duvara tırmanır dedikleri halleri aldık 11 aylık suanda 🥹😀
Efelar8 _lleyla Benim kızımda 2 yaş sendromu geçiyor. İstediği olmayınca kafasını yere vuruyor, duvara vuruyor. Çok sinirli oldu başlıcam artık sendroma, ataklara bana da zarar vermeye başladı. Şiddet görüyorum 😂
Deletedmom_289 _lleyla sizinki yine iyimiş benim kızım ayağını yere vuruyor bana evlerin dolusu anniyee diye bağırıyor o da yetmiyormuş gibi halının üzerinde tepiniyor yuvarlanıyor ben cvp vermeyince anne kunuşsana diyor 😂
_lleyla Deletedmom_289 Ooo sizde ki daha fenaaa 😂😂 benim ki henüz konuşmuyor 2 yaşına yeni girdi helee bir konuşsun vaay halimizeeee 😂
Birdunyabircennetannesi _lleyla Offff bu yeni nesil bebeler neden böyle Ne bu sinir yahu anlamıyorum 3 yaşında oğlumun siniri kimsede yok Yani 90 cm boyu ve ergen tavırlar
_lleyla Birdunyabircennetannesi gerçekten bu yeni nesil bebekleri ergen gibiler 😄 Bir çocukta böyle olduk allah yardımcımız olsun 😊
kubra00k Oğlum 7 aylık başladı buna. Hatta inanmadılar video çektim. Sinirlendiğinde bacaklarına ve totosuna tüm gücüyle vuruyor. Herkes şaşırdı tanıdıklarım.. çok sinirli bir bebek oğlum 8 aylık oldu
Noname21 _lleyla bazı çocuklar öyle oluyor benim kuzenim var küçükken istediği olmayınca kafasını yere vururdu
8845-5874 Benim ikizlerde yere,kapıya ,dolaba defalarca kafa vuruyor sinirlendiler mi yada istedikleri olmadı mı
mucizemm94 Kızım 5. Ayına girdi şimdiden kendine vuruyor elleriyle karnına karnına 😁😁 normaldir bence
1sirinannesi _lleyla Kızım 33 aylık o da öyle kimseye vurmaz öyle bir huyu yok, ama bana babasına kendine vuruyor, nasıl vazgeçiririm bilmiyorum kendine vurunca üzülüyorum kıyamıyorum. 🥲