hsnefe2494 Arkadaşlar sinbo hamur yoğurma makinası kullanan var mı acaba memnun kalan var mı acaba yarın a 101 e geliyor ona göre alacam
yorumcu00 caylavyu Merhaba 1 yıl olmuş adığınız üründen memnun musunuz ? Bende almak istiyorum da karacayla Sinbo arasında kararsız kaldım. Sinbonun fiyatı daha uygun o yüzden daha cazip geldi bana.
caylavyu yorumcu00 Merhaba, karaca alıp iade ettim hamur yoğurma haznesindeki telleri dibe sıyırmıyor haliyle iyi yoğurmuyordu. Arzum marka aldım ben sinbo yazmışım yanlışlıkla, memnunum 1 yıldan beri kullanıyorum