Arkadaşlar 2 aylık kızım var 3. Ayimiza yeni girdik gündüzleri nerdeyse hiç uyumuyor yatiriyorum 10 dk sonra gözü açılıyor sonra uyumuyor huysuzlaniyor ağlıyor uyumamak için direniyor 10 dk uyku nasıl yetiyor böyle 20 ar dk uyuyarak gün bitiyor gün içinde 1-2 saat bile uyumuyor hiç. bide çok sıçrıyor öyle de uyaniyor. Ne yapabilirim fikriniz var mı