Acaba bizim gibi sabaha kadar oturup da sabah olunca deliksiz uyuyan anne bebekler var mı eğer bunun aksini yaşayan varsa napiyorsunuz da bebekleriniz gece uyuyo anneler 😂😂 son 4-5 gündür 7-8-9 saatlerinde uyuyoruz gece sürekli uyanığız bazen ağlıyor bazen sessizce ortalığı seyrediyor ağladığı zaman bende ağlıyorum neyi olduğunu bilmediğim için 😂😂 Buda sanırım annelik iç güdüsü (ANNELİK ZOR DEMİŞLERDİ DE İNANMAMIŞTIM ) 😂