byz1 Kızlar kendime.engel olamıyorum sürekli kafamın içinde konuşuyorum. Yatağa yattımda surkeli konuşmaya başlıyorum birileriyle kavga ediyorum mesela karşımdaki insanida kendim gibi konuşuyorum tartışıyorum söylenmeyen şeyleri soulemis gibi kabul ediyorum . Sürekli kavga tartışma içindeyim kafamın içinde . Mesela karşımdaki biriyle kavga ediyorum kafamdan ve herşeyi söylüyorum o kişiyi de kendim gibi onun adına konuşup cevap veriyorum tartışıyorum anlatamadım galiba tam ama anlamışsınızdır inşallah ne yapacağım psikiyatriye gitmek istemiyorum ilaç kullanmak istemiyorum küçük bebeğim var ama bu durumdan çıkamıyorum
One-life byz1 bende ev temizlerken yaşıyodum bunu hiç alakasız insanlarla sebepsiz yere kavga ediyodum karşılıklı sonra kulaklık takıp müzik dinlemeye başladım etkili oldu tabiki bebeğime bakan biri varsa oğlum doğduğundan beri pek kulaklık takamıyorum
zeynepkaran71 Bu insanların genelinde olan bisey artık asil biz bunu yaşamayanlara normal bakmıyoruz 😂😂 özellikle bi olay yaşadığım da çok kurgularım kafamda kurar konuşur cevap veririm destek alman kötü olmaz en azından uzmanıyla görüşür cevap alırsın ama ilaç kullanmanı tavsiye etmem
byz1 zeynepkaran71 ay evetttt bende öyleyim sürekli Allah’ım çok sıkıldım ben bu konuda vallahi sen şikayetçi değil misin 😂😂nasıl baş ediyorsun bu durumla
1Eczacanne zeynepkaran71 ciddi misiniz ya, ciddi ciddi konuşuyor musunuz? Yoksa dediğiniz gibi anormallik bende mi
zeynepkaran71 byz1 yok değilim aksine rahatlıyorum yani kavga sürekli kavga içersinde olmuyorum eleştiri yapıyorum güzel şeyleri de konuşuyorum ama sen bu durumu taka taka kendini hasta edersin yapma insanın kendi ile konuşması deli olduğunu göstermez canım 🥰 benim eşim bazen tuvalette konuşur ben telefonla konuşuyor sanıyorum bu kimle tuvalete konuşuyor diyorum sonra anlıyorum kendi kendine konuştuğunu 😂😂😂
birbeyazoglanbirkarakiz Ya ben bunu genelde temizlik yaparken ya da bulaşık yıkarken yapıyorum ama siz gibi tam uyumak için yatağa girince de bir anda dedikodu saati başlayabiliyor kendimle 🤣 eee laf lafı açıyor uyu uyuyabilirsen 🤣🤣 merak etmeyin ve korkmayın yalnız değilsiniz hatta bulaşık yıkarken kafasındakilerle tartışıp bulaşık bitene kadar tartışmadan haklı çıkıp sarı bez ile beraber karşı tarafında suyunu sıkıp lavabo kenarına o karaktersiz haysiyetsizleri asmayan bizden değildir 🤣🤣
byz1 One-life nasıl atlatacaz bu durumu inaninki bilmiyorum herkeste varmış yaaa ben sade e bende var sanıyordum
One-life byz1 işte bu yüzden sıkıntılarımızı uygun insanlara anlatmaktan çekinmicez aynı sorunu yaşayan birsürü insan var ne güzel😅 olabildiği kadar büyütmemeye çalış belki beynin bu şekilde rahatlıyo söylenmeyenleri söyleyerek.
[silindi] Sen bensin😅 mesela bir olay yaşıyorum eşimle veya aileden biriyşe, gün içinde o senaryo kafamda döner keşke şöyle deseydim bçyle konuşsaydım diye. Durup durup aklıma gelir . Bazen günlerce😅 alıştım artık