Bebeğim doğdu doğalı her atağı her sendromu dibine kadar yaşamıştık.Gündüz uykuları sıfır zaten artık beklentim de yok kabullenmesemde kabullendim 4. Ayda uyku gerilemesi uykuya direnme başlamıştı. Hala her uyku savaşa dönüyor 10’dan beri sallıyorum uyuttum geri uyandı en az üç kere sürüyor bu, 9’da uyur gece birkaç defa uyanır 6’da kalkardık. Artık 12’de uyuyoruz ama yine 6’da kalkıyoruz cidden psikolojim kalmadı artık ciddi soruyorum bir bebek neden uyumaz uykuya dalamaz bizim sorunumuz ne😕