Papatya42 benşm bebeğim de 3.5 aylık oldu 1 aylıktan beri cildi çok kuru ve döküntülü özellikle yüzü. Atopik dermatit dedi doktorumuz, sürekli nemlendirin dedi. Bioderma losyon önermişti ama elimde mustela vardı onu kullandam olur mu dedim tabii ki olur dedi onunla nemlendirdiğim sürece sorun yaşamıyor bebeğim ama birkaç gün unutsam tekrarlıyor.