Tatlican
Sevgili günlük;
Bugün biraz daha mutsuz uyandım hazırlandım ve ise başladım modum yükselsin diye müzik dinlemek istedim ama eğlenceli şarkının çalmasına rağmen ağlıyı verdim tek başına bazı şeyleri iyileştirmeye çalışıyorum ama yapamıyorum sanırım evladıma iyi bir anne olmak için elimden gelen her şeyi yapmaya çalışıyorum bizi bu hayata sürüklediği için eşime hakkım haram zıkkım olsun kim sebeb olduysa düzenimi evimi bırakmama sebeb olan herkes tek tek hesap versin Yaradana üzüldüğüm tek şey oğlumu bu duruma sokmak sonra düşünüyorum da o şuan çok daha mutlu seni çok seviyorum oğlum özür dilerim…..