Tatlican
Sevgili günlük…
Bugün hiç bir işimiz gücümüz yoktu sabah oğluşumun gülüşüyle uyandım ve tamam dedim bugün de çok güzel geçecek 😌oğlumla balkonda güzelll bir kahvaltı yaptık oğluşum bugünün süprizi olarak öğle uykusunu pas geçip annemin beyinini nasıl yesem 🤯diye düşünürken parkta bulduk kendimizi burdan tanıştığımız park arkadaşımızla @tefe bebişlerle kısa ama güzel bir vakit geçirdik🌸💖