Tatlican
Sevgili günlük,kızım ve ben çok şükür bugün biraz daha iyiyiz güne çok erken başladık ,babasını işe yolladık tüm gün ev ,yemek temizlik ve oyun ile geçti her gün bir öncesinin aynı gibi rutin ama insanın ya bu rutini bile olmasa Allah korusun bu günümüze ,dunumuze,yarinimiza hamd olsun Rabbim tüm hasta evlat ve annelerine şifa versin hiç bir masumu,dert hastalık savaş açlık ile sinamasin Annelere güç kuvvet versin burada bulanan arkadaşlarıma kolaylık versin inşallah ve bir de bugün kicuk bir mutluluk yaşadığım doğrudur güzel bir yatırım koyduk kenara ilerde bir gün insAllsh nasip olur ise kendi evimizi almsk için söyleyeceklerim bu kadar Sevgiler.💓