Kızlar bebeğime ek gıda yediremiyorum bir türlü olmuyor isteniyor kendi eline veriyorum agzına alıp yutmadan geri çıkarıyor çorba vesayrede içmiyor ek gıdaya basladığımdan beri bu şekilde telefona bakarak yada TV ye bakarak yedirmek zaten istemiyorum ne yapmam lazım kızlar bu durum beni çok yıpratıyor hergün o kadar ugraş yap ama hiçbirini yemesin çok üzülüyorum acil öneri alabilirmisin rica etsem