Uraztos 1bejnadogan ocean kullanıyorum memnunum diyemicem geçen kan testi verdik demiri düşük çıktı 🫠
Mabell 1bejnadogan bestiron kullanıyorum kızıma temiz içerikli,6,5 tan 10,5 gibi bi değere yükselmiş Dış boyamayı,kabız ya da ishal yapmıyor.
Mabell semakoylu kilo başına 2 damla veriyorum sabah akşam çünkü bizim değerimiz aşırı düşüktü o yüzden,onu doktor ya da eczacı daha güzel ayarlar
zeynep4114 1bejnadogan Sidefer kullandık ilk önce ama oğlum içmekte zorlandı sevmedi. Şuan Ocean kullanıyoruz. Bunu daha rahat içiyor. 9. Ayda tahlil yapılacak işe yarayıp yaramadığını o zaman anlycZ