Oğlum 4 buçuk yaşında çok hareketli bir bebek ti zaten geçen sene psikolojye gittik
Doktor beni dinledi
Sonra oğlum baktı dedi ki hiperaktif başlangıcı var ilaç tedavisi için erken yaşı küçük dedi argit focus verdi doktor
Daha sonra çocuk gelişim uzmanı izledi konuştu benimle işte
Pandemi çocuğu çocuklar 4 duvar da enerji atamıyor gibi anlattı
Daha çok dikkat ettim sonrasında
Enerjini atması için açık alan elimden geldiğince herşeyi yaptım
Ta ki bir ay öncesine kadar
Ya ben oğlumu tanıyamiyorum
Sabah 7 8 arası uyanıyor kahvati derken zaman geçiyor sonrasında yatana kadar 10 gibi o saate kadar yaa hiç ama hiç oturmuyor beş dakika dahil oturmuyor önce gezer oynar dolanır di şimdi koşuyor sadece koşuyor
Sürekli de puf puf böyle sesiyle oynayarak koşuyor
Koltuk üstünde yatak üstünde masa üstünde petek üstünde akşama kadar nefes nefese kalıyor artık burnunu da kanamaya başladı
Neyse otursun diye TV açtım hiç izlemiyor oyuncakları ile oynardi şimdi oda yok hiç ama hiç oynamiyor sadece koşuyor parka gideriz hergun önce oynar herkesle çok güzel arkadaş olurdu şimdi sadece arkadaşlarıyla da koşmak istiyor dün gittik parkta sadece koşuyor bir uçtan bir uca anneanem evide bahçeli orayada götürüyorum Toprakla flaan oynasın özgür olsun rahat olsun ama yine ordada balkon yastıkları alıyor üstüne ondan ona ondsn ona zıplıyor hopluyor yine bir doktor randevusu aldım 16 gün sonra o kadar yoruldum ki nasıl bir yol izleycem neden böyle oldu parkta herkes diyor bu çocuk doktor götür okulda da çok sorun lu olur o gün bir anne vardı oda öğretmenmis ihmal etme çok fazla hareketi bizede yazık çocuğuda artık napcagimi şaşırdım ya çocuğuma ne oldu bu kadar artı birden bire varmı bu kadar hareketli çocuk artık düşünmekten basım ağrısı gitmiyor