Zeynep2035 2.5 yaşında başladık yaklaşık 1.5 ay sürdü. Şuan 3.5 yaşında çiş kendi yapıyor kaka benle. İlk başlamadan önce hep konuştum, yapacaksanda balkonda altına yap dedim sonra altına yapmaları wc yetiştirdik. Tabi evin içinde çiş yaptıgı oldu kaka dışarda altına yaptı. Ama öğreniyorlar hevesliyse