Bugün 2 yaş kızımla markete gittik. Kasanın yan tarafına fırsat ürünlerini koymuşlar. Neyse baktım mama var indirimli 2 kutu yanında ıslak mendil kampanya gibi birleştirmişler jelatinle kücük oğluma Onu alayım dedim yavaş davrandım. Mamanın tam yanınada üst üstte hipp cam kavanoz hazır meyve pürelerini dizmişler. Ben mamayı alırken o cam kavanozlardan 4-5 tanesi yere düştü. 3 tanesi kırıldı patladı resmen. Kasiyer kız var mı bi yerinizde bişey dedi yok dedim. Sonra ordan fişi aldı 3 tane okuttu. 90 tl gibi bir rakam ödedim onların saçma sapan dizmiş olmalarından kaynaklı markette a101. Yine de ses etmedim. Neyse eve geldim netten baktım ürün kasadan geçmediği müddetçe tüketici ödemek zorunda değilmiş. Bu durumu yaşayan oldu mu? Bu arada 90 lirasında değilim. Gerçekten 3 kavanoz mama almış oğluma dokunmazdı böyle saçma bi olay sonradan kızın müşteri kırdı vs demesi de canımı sıktı orası ayrı. Bu arada hiç tartışmadım münakaşa etmedim. Yanlış mı yaptım