Ben kullandım canım arada hafif kaşıntım olunca iki damlacık damlatıyordum hiç sorun yaşamadım çok şükür doktora danışmamıştım ama sen sor istersen. Bu arada mutlaka her gün mutlaka çamaşırını değiştir derim. Temiz tut yani enfeksiyon riskli oluyor çünkü gebelikte