ela14 Hanımlar bebeklerini gece çoraplamı yatırıyorsunuz 6 aylık bebeğimiz kararsız kaldım kimisi üşür çorapla yatsın diyo kimisi kan dolaşımı için çorapsız yatsın diyo siz nasıl yapıyorsunuz
Derya0655 ela14 sanırım ilk 2 ay çorapla yatırdım sonra çıkardım. Gündüz ve gece hiç bir şekilde çorapla uyutmuyorum.
durununannitoskosu ela14 Ben ayağını sıkmayan daha gevşek bir çorap giydiriyorum hava hala serin üşür diye korkuyorum
Kubrakurtal Bende çorapsız yatırıyorum evimiz zaten sıcak 22 23 arası gece çorap kan dolaşımı için iyi değil malesef
dmlagnr Kendim çorapla yatmamki çocuğumu yatirayim çok rahatsız eder kesinlikle doğdu doğalı yatırmadim yatirmam
meel49 ela14 serin havalar hariç çorapsız oğlum. 6 aylik şuan genelde çorapsız yatırırım banyo ypatirdigim gunler ve havanın soğuk olduğu günler haric
EbruBoluKaya 1 aylıktan sonra çorapsız yatırdım 1 ayda patikli tulumlar olduğu için çoraplı gibi oldu yoksa o zamanda giydirmezdim 6 aylık bebeğim
sezer2022 ela14 o aylarda uyku tulumu ayaklı olduğu için giydirmiyordum çorap,, ama gündüz battaniye örttürmediği için giydiriyordum
farelikoyunkavalcisi ela14 eger banyo yaptirdiysam gece çoraplı yatiriyorum ama banyo yaptırmadiysam çorapsız yatıyor sabah karşı emzirirken bakıyorum soğuksa giydiriyorum sıcaksa çorapsız devam ediyorum
livanurvealpinannesi61 alpinanneesi üşümez merak etmeyin benim oğlum da üstünü açar 3 aylıktan beri çorapsız uyuyor yaz kış.
Pembebeyzmavi ela14 ben büyük kızımı hep çorapsız yatırdım ama şimdi bebeğim iki aylık çorabını hiç çıkarmıyorum aşırı gazı var çünkü. Bir ay daha giydirirm çorap