hallooo Kalbim22 stresten…benim bundan 3 sene once oldu uyuz gibi kasiniyordum sinirlerim tavan yapti dokuntu vs yoktu..doktor psikkolojik.ve sinirsel dedi..o zamanlar tayin donemiydi isi biraktim vs derken o donem oldu suan yok..rahatsiz edici
Ozgebrar19 Kalbim22 Bende stresten olduğunu düşünüyorum çünkü kayinvalidem de aynı sekilde oluyor. Kan değerlerinde birsey çıkmıyor sonuçları temiz çıkıyor. Ama stres yapsın hemen kaşınıyor kaşıdığı yerde balon gibi şişiyor resmen
hallooo Kalbim22 5 ay rahat surdu once vucudum du sonrasinda sadece cene ve yanak bolgem cok kasiniyordu..herkes birsey dokunmus dedi.ne dokuncak birseye alerjim yok yillardir olmadi dedim nörolejiye bile gittim dusunun yani..teshis stres….😏