karadenizl kuzeyardenn canım aynı durum bizde de var şu an oğlum 5 buçuk aylık çok az emiyor o yüzden saat başı emziriyorum gündüz uykusu da maksimum yarım saat Hemen hemen son 1 buçuk aydır böyle
kuzeyardenn karadenizl karadenizl ben de sık sık teklif ediyordum ancak o zaman çok az emdiğini fark ettim ⅔ bazen 4 saat koyuyorum araya ek gıdaya geçtiniz mi
karadenizl kuzeyardenn hayır geçmedim ayını doldurmasını bekliyorum kaka sıkıntımız var günlerce yapmadığı oluyor o yüzden