berilberra Kızlar selam bebeğim 6 aylık,acemiyim ilk bebeğim 🙈 yatarken bu bahar havalarında neler giydiriyorsunuz?
Unicorn67 berilberra ben hala uyku tulumu giydiriyorum üstünü ortmuyor hiç bir şekilde bazen sabah saatleri serin oluyor oyuzden uyku tulumuna devam
KayraVeAnnesi_06 berilberra Benim bebeğim daha büyük 17 aylık evimiz 23-24 derece oluyor pijama takımı giydiriyorum üzerine de hafif birşey örtüyorum
ZeydsMom berilberra uzun kollu body, bide patiksiz aıt. Corap da sevmez. Ustune bide hafif battaniye orterim.
Nslhn5561 berilberra serin bu aralar havalar tulum giydirebilirsiniz altına sadece zıbın . Eğer üzerini açmıyorsa pijama takımı ve üzerine bir battaniye de olabilir