35+0 ile plesenta dekolmanıyla doğum yaptım bebeğim 31.5 baş çevresiyle doğdu. 9. Aydayız bugün baş çevresi 43.5 ölçüldü. Ben, abim, annem de küçük başa sahibiz aslında ama burda yorumları görüp endişelendim. Doktorumuzla konuştuk bugün her ay düzenli gelişti bu kontrolde sadece sınıra yakın ama endişeye gerek yok nörolojik bir durumu yok çocuğun kontrol eziyetlerini çekmesin algısı çok açık her şey olması gerektiği gibi dedi. İçimin rahat etmediği durumda bi görüş alalım derim ama öyle bir ihtiyacımız yok dedi. Sizlerde süreç nasıl ilerledi olası bir durumda beni ne bekliyor deneyimlerinize ihtiyacım var