Aselsmommy çocukların nazı bize geçiyor heralde ki benimkide öyle evde mız mız ağlar, yakamdan paçamdan asılır uyku uyumaz ama bir yere gitsek uyur, kendi kendine oynar. Bazen halasına bırakıyorum iki üç saatlik işim oluyor ben gelene kadar uyumuş oluyor ama evde mümkün değil uyumaz o kadar. Herkes diyor ne kadar sakin, uslu ama değil aslında.
Dışardan gelince aynı sinir bendede oluyor ama genelde şundan çocuğun çantasını boşalt yerleştir, karnını doyur, duşunu aldır, evde bırakılmış işler olabiliyor, uyku saati geliyor derken bir koşuşturma içinde oluyorum. Dışarda ne kadar eğlenmiş olsamda eve girince sinirli oluyorum. Ben kendi sinirimi buna bağlıyorum