10 aylık kızım uyurken çok hareket ediyor. Öyle hareket ediyor ki sabaha kadar yerine yatırmaya çalışıyorum. Hatta geçenlerde ters dönmüş ve kedi gibi kollarının bacaklarının üstüne kalkmış , kafasını eğip yastığa dayamış o şekilde uyumaya devam ediyor. O yüzden yatağından düşer diye yatağına yatıramıyorum. Dolayısıyla başından da ayrılamıyorum uyurken. Çünkü yerde bile yatsa yuvarlanıp kafasını sağa sola çarpabiliyor. Çok özeniyorum böyle bebişi uyuyunca odaya koyup salonda kahve içen annelere. Bu durum geçici mi neler yapmalıyım acaba ?