@sevaltenekeci keşke daha önceden görseydim yazınızı, 2 hafta önce oğlumun küçüklerini hep kıyafet konteynerına attım. Dolap uygulamasında satacaktım aslında ama tek tek yüklemeye üşendim. Nasip değilmiş tabi, olsaydı elimde verirdim seve seve. Herşey çok pahalı, geçim zor, çabuk büyüyolar zaten