Merhaba 5.5 haftalık hamile görünüyordum.İlk kan testi yaptırdığımda 548 çıktı.Dün adet gibi kanama başlayınca doktora gittim tekrar kan testi yaptılar ve 811e yükselmiş.4 günde çok az yükseldiği için doktor düşük oluyor dedi başına gelen var mı acaba?