Nurnur41 Kızlar bebeğim 1 yaşında bu güne kadar asla ekran göstermedim ama annemler tv gösteriyor iki dk izlesin diye cok tepki gösterdim. 6. Aydan beri beslenme sorunu yaşıyoruz ayakta yediriyordum ama artık belimi hissetmiyorum halim kalmadı oda sıkıldı bu yöntemden emziriyordum ama sütümle doymuyor normal olarak büyüdü artık telefondan acarak denedim yedi. Bu tür sorunu yaşayan anneler var mı nasıl çözüm buldunuz? içim hiç rahat değil artık gercekten dayanamıyorum…
Mnli Nurnur41 ekranla yedirmeyin sonra ekranla da yemeyecek ekranı aldığınızda daha büyük kriz yaşayacaksınız bir de 1-2 yıla okula falan verirseniz kreşlerin çoğunda öğretmen yardım bile etmiyor yemesine ekran sizi bir kaç ay götürür çözüm değil
uslue Benim oğlumda iştahsızdı ki şuan daha da iştahsızlığı devam ediyor bende yeter ki yesin telefona baksın da yesin dedim ama hata ettim sanırım suan 2 buçuk yaşında telefona bakarken bile yemek istemiyor bende yemezsen elinden alırım diyorum bu sefer çığlık kıyamet en iyisi siz yol yakınken başka bir yol bulun benim tecrübem bu şekilde
Nurnur41 uslue doğru diyorsunuz hangi yöntemleri denediniz peki benim oyun, şarkı, ayakta, dışarda, kalabalık ortamda her sekilde denedim kalabalık ortamda yiyor fakat yalnızım her seferinde bu yöntemi uygulayamıyorum.
berrakhsmnlr Neden her zorlukta ekrana koşuyorsunuz? Şarkı söyleyin oyun oynayın veya sevdiği ilgisini çektiği başka bişey… gösterin telefonu alışsın sonra çocuğum otizm mi diye başlık açarsınız bi kaç sene sonra
Nurnur41 berrakhsmnlr ne kadar seviyesiz bir yorum otizim doğuştan gelir. Fakat ekran cocuklarda dikkat dagınıklı, uyaran eksikliği gibi benzer belirtiler gösteriyor. Biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Sizin gibiler yorum yapmasın lütfen ben bu dediklerinizin fazlasını yaptım. 1 yıl direndim doktorumuz 1.5 yaşına kadar ekran sıfır sonrasında kısa süreli bakabilir demişti. Ben bir yıl boyunca neler yaşadım bilmeden konuşuyorsunuz. Ve asla göstermedim. Burda cahilce morel bozmalara ihtiyacım yok.
uslue Nurnur41 kitaplar çok işimi gördü onu heyecanlandıracak şekilde anlatıyorum o ara ağzına veriyorum kaşığı kimi yiyor kimi yemiyor valla benim oğlum iştahsız suan kendi haline bıraktım ne zaman açıktım derse öyle veriyorum yemeğini bizimle yemediğinde zorlamıyorum bazen akşam yemeğinde bizimle yemiyor ama biz çay içerken istiyor yemek o zaman hemen hazırlayıp getiriyorum eşim zorlama ne zaman isterse öyle yedir diyor bende öyle yapıyorum
Nurnur41 Mnli teşekkür ederim doğru söylüyorsunuz hiç bu yönden düşünmemiştim zaten yeni yeni bakıyordu bende bu durumdan rahatsız olduğum için burdaki tecrübelerden yararlanacağım :)
Nurnur41 uslue tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Haklısınız bu sekilde deneyeceğim bende
Mehtap_demir1 Oyuncak kukla veya küçük oyuncaklarla oynatarak yedirin bende o hatayı yaptım bı sure sonra ekran karşısında bile yemiyolar ne yediğini anlamiyolar bir snda kestim ekranı 3 gün kadar hiç bişey yemek istemedi sabrettim şimdi yiyor oyun oynatarak.
Nurnur41 Mehtap_demir1 çok teşekkürler içim rahatladı yani sanki hiç yemeyecekmis gibi hissetmekten caresizlikten ne yapacagımı şaşırmıstım dediğiniz gibi deneyeceğim
uslue Nurnur41 sıkmayın canınızı yeme konusunda ben çok kafaya taktım ben inatla yesin dedikçe o kaçıyor bakalım nereye kadar böyle gidecek ☺️