karahann İki gündür başımın tepesinde inanılmaz bir ağrı emziriyorum dr ilaç veririm ama 8 saat emzirmek yok dedi o da mümkün değil parol yazdı yolladı günde 4 parol alıyorum geçmiyo migren de yok bende napmam lazım