3-4 gündür yemeklerini 15 dk kadar ağzında tutuyor önce salyaları akıyor sonrasında tükürüyor yani ağzını açıyor yemekler olduğu gibi akıyor ağzından asla yutmuyor ama bunu yapmaya öğle yemeğinde başlıyor sabah kahvaltısını yiyor ara öğününü yapıyor sonra öğle yemeği, ara öğün, akşam yemeği ve gece mamasına kadar yapıyor bu durumda olan veya yaşayan var mı?
1 yaş 13 günlük.